Нашар көретіндерге арналған нұсқа

Ускенбаева Сымбат Тулегеновна


Ускенбаева Сымбат Тулегеновна

Тегі: Ускенбаева
Аты: Сымбат
Туған күні: 18.01.1968
Академиялық біліктілік: педагогика ғылымдарының кандидаты (2015)
Аңыз (оқыту біліктілігі): 1990-1996 - Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды ​​мемлекеттік университеті., Қарағанды ​​(«Орыс тілі мен әдебиеті» мамандығы, ЖБ — II № 0108506);
2000-2005 - Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды ​​мемлекеттік университеті., Қарағанды («Шет тілі» мамандығы, ЖБ - 0080160)
Қосымша біліктілік: 1. Aktuelle Methodik und Didaktik im Unterricht Deutsch als Fremdsprache, Mai 2017, 72 U. DAAD
2. Тіл үйретудегі жаңа технологиялар 02.04-30.04.2018), көлемі — 72 с., ФГБОУ ВО ГАГУ, Горно-Алтайск, РФ
3. Қашықтықтан білім беру технологиялары: орыс тілін оқытуда ІТ құзыреттіліктерді қолдану (27.09.-17.10.20), көлемі — 72 с., Нұр-Сұлтан
4. Жоғары оқу орындарында орыс тілін оқыту әдістемесі
(01.03.-25.03.22), көлемі — 72 с., Нұр-Сұлтан
Жоғары оқу орнында (аккредиттеуге жататын) : 2020
Жұмыспен қамту деңгейі (толық емес немесе толық жұмыс күні): толық жұмыс күні
Оқыту бағыты: Пәнаралық аспектілер: Филология
  Орыс тілі
Облыстардағы қызмет: - Қосымша білім беру 2011-2015 - ФГБОУ Алтай мемлекеттік педагогикалық университеті,
Барнаул қ. (РФ) («Жалпы педагогика, педагогика және білім тарихы» мамандығы – 13 00 01, педагогика ғылымдарының кандидаты, КНД № 014195)
 
-          Зерттеу Кандидаттық диссертацияның тақырыбы «Қазақстанда студенттердің этномәдени қызығушылықтарын қалыптастырудың педагогикалық шарттары» (2015).
-          Кеңес беру Жоқ
Жеке зерттеу қызметі оқытушылық қызметке қалай әсер етеді? 100-ден астам ғылыми еңбектер шығарылды, оның ішінде 3 монография, 5 оқу-әдістемелік кешен, зияткерлік меншікке 14 авторлық куәлік (электрондық оқу құралдары, бейне сабақтар курсы)
Жұмыс тәжірибесі: - Жалпы мәліметтер Жалпы еңбек өтілі - 36 жыл.
2020 - бүгінгі күнге дейін – Есіл университетінің «Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер» кафедрасының аға оқытушысы
2019-2020 – «Сымбат» білім беру орталығының жетекшісі.
2016-2019 жылдары – Қарағанды ​​экономикалық университетінің шетел және орыс тілдері кафедрасының аға оқытушысы.
2005 - 2015 жж – Қарағанды ​​мемлекеттік медицина университетінің орыс тілі кафедрасының аға оқытушысы.
2003 - 2005 жж – Қарағанды ​​мемлекеттік медицина академиясы жанындағы медициналық колледждің орыс тілі пәнінің оқытушысы.
1994 - 2003 жылдар - Қарағанды ​​медициналық колледжінің қазақ және орыс тілдерінің оқытушысы.
1987 - 1994 жж - Қарағанды ​​облысы, Қарқаралы ауданы, No18 мектептің неміс тілі мұғалімі.
- Сарапшы ретіндегі қызмет:  
Жарияланымдар Монографиялар
1. Қазақстандағы студенттердің этномәдени қызығушылықтарын қалыптастыру. Монография. – Қарағанды: Боровский, 2017. – 180 б.
2. Экономикалық жоғары оқу орындарында шетел тілін кәсіби-бағдарлы оқытудың қазіргі тенденциялары. Жалпы ұжымдық монография. ред. п.ғ.к. Ускенбаева С.Т. – Қарағанды: ҚКЭУ, 2019. – 233 б.
3. Modern trends in teaching professionally-oriented foreign languages in economic university. Collective monograph. – Karaganda: KEUK, 2020. – 164p.
 ҚР ОМ Оқу-ағарту саласында сапаны қамтамасыз ету комитеті және РФ Жоғары аттестаттау комиссиясы ұсынған журналдардағы мақалалар
(соңғы 10 жыл ішінде)
1 Қазақстандағы студенттердің этномәдени қызығушылықтарының теориялық негіздері мәселесі туралы// Современные проблемы науки и образования, 2013. № 3. URL: www.science-education.ru/109-9166
2. Қазақстандағы этномәдени және көпмәдениетті білім беру мәселесі туралы// Современные проблемы науки и образования, 2013. № 6. URL: www.science-education.ru/113-11814
3. Қазақстандағы студенттердің этномәдени қызығушылықтарын жүзеге асырудың педагогикалық шарттары // Мир науки, культуры и образования. Горно-Алтайск, 2013. № 3 (40). 128−131 б.
4. Ауызекі халық шығармашылығы Қазақстан студенттерінің этномәдени қызығушылықтарын қалыптастыру құралы ретінде // Мир науки, культуры и образования. - Горно-Алтайск, 2014. – №3 (46). – 120-121 б
5. Кейс әдісін қолданудағы мұғалімнің функциялары // ЕҰУ хабаршысы, 2017 №3 (118). – 180-183 б. https://enu.kz/downloads/iyun/3-118-2017-2-chast.pdf
6. HOW TO USE CASE-METHOD AT RUSSIAN LESSONS
ПМУ хабаршысы, Педагогикалық серия. - Павлодар: Кереку. - 2018. - №3. - 189-194 б.
7. Оқытудың инновациялық әдістерін орта тілдік тұлғаны қалыптастыру шарты ретінде қолдану // Қарағанды ​​университетінің хабаршысы. Педагогика сериясы. - Қарағанды: Бөкетов атындағы ҚарМУ». - 2022. - №2 (106) — 116-127 б. https://pedagogy-vestnik.ksu.kz/2022-106-2
8. Неміс тілі сабақтарында Каллан әдісін қолдану // Торайғыров университетінің хабаршысы, педагогикалық серия. - Павлодар: Кереку. - 2022. - №1. - 150-162 б.
9. Қоғамдық сананы қалыптастыру әдісі ретінде публицистикалық стильдің шет тіліндегі мәтініне лингвистикалық стилистикалық талдау // КазҰУ Хабаршысы. Педагогикалық серия. - Том 74 № 1 (2023). 173-184 б. https://bulletin-pedagogic-sc.kaznu.kz/index.php/1-ped/article/view/1681
10. Шетел тілдерін оқытудың аналитикалық және ситуациялық технологиялары // Абай атындағы ҚазҰПУ хабаршысы, «Педагогика ғылымдары» сериясы. Том 77 № 1 (2023). С. 120-132
https://bulletin-pedagogy.kaznpu.kz/index.php/ped/issue/view/56
Мүшелік:  
Халықаралық тәжірибе:
- Басқару қызметі
- Академиялық қызмет
- Жеке білім / тәжірибе
Жоқ
 
  Жоқ
   
Басқа: