
Ускенбаева Сымбат Тулегеновна

Тегі: | Ускенбаева |
Аты: | Сымбат |
Туған күні: | 18.01.1968 |
Академиялық біліктілік: | педагогика ғылымдарының кандидаты (2015) |
Аңыз (оқыту біліктілігі): |
1990-1996 - Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті., Қарағанды («Орыс тілі мен әдебиеті» мамандығы, ЖБ — II № 0108506); 2000-2005 - Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті., Қарағанды («Шет тілі» мамандығы, ЖБ - 0080160) |
Қосымша біліктілік: |
1. Aktuelle Methodik und Didaktik im Unterricht Deutsch als Fremdsprache, Mai 2017, 72 U. DAAD 2. Тіл үйретудегі жаңа технологиялар 02.04-30.04.2018), көлемі — 72 с., ФГБОУ ВО ГАГУ, Горно-Алтайск, РФ 3. Қашықтықтан білім беру технологиялары: орыс тілін оқытуда ІТ құзыреттіліктерді қолдану (27.09.-17.10.20), көлемі — 72 с., Нұр-Сұлтан 4. Жоғары оқу орындарында орыс тілін оқыту әдістемесі (01.03.-25.03.22), көлемі — 72 с., Нұр-Сұлтан |
Жоғары оқу орнында (аккредиттеуге жататын) : | 2020 |
Жұмыспен қамту деңгейі (толық емес немесе толық жұмыс күні): | толық жұмыс күні |
Оқыту бағыты: Пәнаралық аспектілер: | Филология |
Орыс тілі | |
Облыстардағы қызмет: - Қосымша білім беру |
2011-2015 - ФГБОУ Алтай мемлекеттік педагогикалық университеті, Барнаул қ. (РФ) («Жалпы педагогика, педагогика және білім тарихы» мамандығы – 13 00 01, педагогика ғылымдарының кандидаты, КНД № 014195) |
- Зерттеу | Кандидаттық диссертацияның тақырыбы «Қазақстанда студенттердің этномәдени қызығушылықтарын қалыптастырудың педагогикалық шарттары» (2015). |
- Кеңес беру | Жоқ |
Жеке зерттеу қызметі оқытушылық қызметке қалай әсер етеді? | 100-ден астам ғылыми еңбектер шығарылды, оның ішінде 3 монография, 5 оқу-әдістемелік кешен, зияткерлік меншікке 14 авторлық куәлік (электрондық оқу құралдары, бейне сабақтар курсы) |
Жұмыс тәжірибесі: - Жалпы мәліметтер |
Жалпы еңбек өтілі - 36 жыл. 2020 - бүгінгі күнге дейін – Есіл университетінің «Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер» кафедрасының аға оқытушысы 2019-2020 – «Сымбат» білім беру орталығының жетекшісі. 2016-2019 жылдары – Қарағанды экономикалық университетінің шетел және орыс тілдері кафедрасының аға оқытушысы. 2005 - 2015 жж – Қарағанды мемлекеттік медицина университетінің орыс тілі кафедрасының аға оқытушысы. 2003 - 2005 жж – Қарағанды мемлекеттік медицина академиясы жанындағы медициналық колледждің орыс тілі пәнінің оқытушысы. 1994 - 2003 жылдар - Қарағанды медициналық колледжінің қазақ және орыс тілдерінің оқытушысы. 1987 - 1994 жж - Қарағанды облысы, Қарқаралы ауданы, No18 мектептің неміс тілі мұғалімі. |
- Сарапшы ретіндегі қызмет: | |
Жарияланымдар |
Монографиялар 1. Қазақстандағы студенттердің этномәдени қызығушылықтарын қалыптастыру. Монография. – Қарағанды: Боровский, 2017. – 180 б. 2. Экономикалық жоғары оқу орындарында шетел тілін кәсіби-бағдарлы оқытудың қазіргі тенденциялары. Жалпы ұжымдық монография. ред. п.ғ.к. Ускенбаева С.Т. – Қарағанды: ҚКЭУ, 2019. – 233 б. 3. Modern trends in teaching professionally-oriented foreign languages in economic university. Collective monograph. – Karaganda: KEUK, 2020. – 164p. ҚР ОМ Оқу-ағарту саласында сапаны қамтамасыз ету комитеті және РФ Жоғары аттестаттау комиссиясы ұсынған журналдардағы мақалалар (соңғы 10 жыл ішінде) 1 Қазақстандағы студенттердің этномәдени қызығушылықтарының теориялық негіздері мәселесі туралы// Современные проблемы науки и образования, 2013. № 3. URL: www.science-education.ru/109-9166 2. Қазақстандағы этномәдени және көпмәдениетті білім беру мәселесі туралы// Современные проблемы науки и образования, 2013. № 6. URL: www.science-education.ru/113-11814 3. Қазақстандағы студенттердің этномәдени қызығушылықтарын жүзеге асырудың педагогикалық шарттары // Мир науки, культуры и образования. Горно-Алтайск, 2013. № 3 (40). 128−131 б. 4. Ауызекі халық шығармашылығы Қазақстан студенттерінің этномәдени қызығушылықтарын қалыптастыру құралы ретінде // Мир науки, культуры и образования. - Горно-Алтайск, 2014. – №3 (46). – 120-121 б 5. Кейс әдісін қолданудағы мұғалімнің функциялары // ЕҰУ хабаршысы, 2017 №3 (118). – 180-183 б. https://enu.kz/downloads/iyun/3-118-2017-2-chast.pdf 6. HOW TO USE CASE-METHOD AT RUSSIAN LESSONS ПМУ хабаршысы, Педагогикалық серия. - Павлодар: Кереку. - 2018. - №3. - 189-194 б. 7. Оқытудың инновациялық әдістерін орта тілдік тұлғаны қалыптастыру шарты ретінде қолдану // Қарағанды университетінің хабаршысы. Педагогика сериясы. - Қарағанды: Бөкетов атындағы ҚарМУ». - 2022. - №2 (106) — 116-127 б. https://pedagogy-vestnik.ksu.kz/2022-106-2 8. Неміс тілі сабақтарында Каллан әдісін қолдану // Торайғыров университетінің хабаршысы, педагогикалық серия. - Павлодар: Кереку. - 2022. - №1. - 150-162 б. 9. Қоғамдық сананы қалыптастыру әдісі ретінде публицистикалық стильдің шет тіліндегі мәтініне лингвистикалық стилистикалық талдау // КазҰУ Хабаршысы. Педагогикалық серия. - Том 74 № 1 (2023). 173-184 б. https://bulletin-pedagogic-sc.kaznu.kz/index.php/1-ped/article/view/1681 10. Шетел тілдерін оқытудың аналитикалық және ситуациялық технологиялары // Абай атындағы ҚазҰПУ хабаршысы, «Педагогика ғылымдары» сериясы. Том 77 № 1 (2023). С. 120-132 https://bulletin-pedagogy.kaznpu.kz/index.php/ped/issue/view/56 |
Мүшелік: | |
Халықаралық тәжірибе: - Басқару қызметі - Академиялық қызмет - Жеке білім / тәжірибе |
Жоқ |
Жоқ | |
Басқа: |