
Досанова Алтынай Жапарқызы

Тегі: | Досанова |
Аты жөні: | Алтынай |
Туған күні: | 10.12.1964 |
Академиялық квалификация: |
педагогика ғылымдарының кандидаты, шифр13.00.02. - Оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі (бастауыш, орта және жоғары білім беру жүйесіндегі қазақ тілі) ФК № 0003597, 2009 г., 22 октября, КазНПУ, г. Алматы. |
Веня Легенди (оқытушы квалификациясы): |
1) Жезказган педагогикалық институт, 1986-1993 жж. Қазақ мектебіндегі орыс тілі мен әдебиеті. УФ № 694573 2) «Тұран-Астана» университеті, 1910-2012 жж. Қазақ тілі мен әдебиеті. ЖБ-Б №0022558 |
Қосымша квалификация: |
Келесі біліктілікті арттыру курстарынан өттім: 1 «Практикалық психология». (72 сағат). (Астана интеграциялық және отбасылық психология институты). 2 «Білім беру жүйесінде заманауи педагогикалық және ақпараттық технологияларды пайдалану: әдістеме және оқыту тәжірибесі» (72 сағат). («Тұран-Астана» университеті) 3 «Жоғары білім беру үшін ЕО гранттары», 72 академиялық сағат, Қатысу сертификаты (Брюссель, Бельгия. Еуропалық Одақ, Еуропалық комиссия. 4 «Оқытудағы заманауи әдістер: оқытудағы жағдайлық есептер мен технологияларды пайдалану» (72 сағат) (Бельгия) ), Брюссель, Левен католиктік университеті). 5 «Жоғары оқу орындарындағы зерттеулер». (72 сағат). (Германия, Аахен. Аахен университеті). Сертификат, 2016 ж. 6 «MOOC онлайн оқытудағы инновациялар». (72 сағат). (Нидерланды, Роттердам. Эразмус университеті). Сертификат 2016 ж 7 «Инновациялық білім беру технологиялары және жоғары білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқыту». 2022 ж., 26 желтоқсан-16 қаңтар, 72 сағат, желіден тыс, Астана, Қазақстан. |
ЖОО (аккредитациядан өтуі): | 2001 жылдан бері |
Жұмыспен қамту деңгейі (жартылай \ толық күнді): |
Толық жұмыс күні |
Оқыту бағыты: | Бакалавриат бойынша: |
Пәнаралық аспектілер: | - Қазақ тілі |
Келесі бағыттар бойынша іс-шаралар: |
«Тұран-Астана» университеті, 2010-2012 жж. Қазақ тілі мен әдебиеті. ЖБ-Б №0022558 |
- Қосымша білім | |
- Зерттеушілік |
Университет жанындағы СИПР (Жүйелік зерттеу жобаларын әзірлеу) институтында аға ғылыми қызметкер болып, ғылыми жобалар жасап, ұйымдастыру жұмыстарын атқардым. 1. Халықаралық ғылыми жобалар: 2015 жылғы ақпанда «АҚШ Қазақстандағы шағын гранттар бағдарламасы» (АҚШ) UTC жариялаған Шағын гранттар бағдарламасының командалық байқауында 2 ғылыми жобаны әзірлеуге қатысты. Гранттар бағдарламасы, Қазақстан» <SGP-Kazakhstan@state.gov>: Тақырып: Шағын гранттар бағдарламасы жобасының тұжырымдамасы [«Тұран-Астана» университетіндегі «СИПР» ғылыми-зерттеу институты] 1. Жобаның тақырыбы: «Тастанды балалар мен толық емес отбасылардағы балаларды әлеуметтік-отбасылық тәрбиелеу, олардың қоғамда әлеуметтену мәселелері. 2. Жоба тақырыбы: «Көп тілді тұлғаның ана тілінде емес интеграция лық оқыту процесінде гуманистік және толерантты тұлғаны тәрбиелеу» II. Республикалық ғылыми жобалар (іргелі немесе қолданбалы ғылыми зерттеулер): 1) «Оқушылардың негізгі қабілеттерін дамыту процесінде негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру»; 2) «Білім беру кеңістігінде тұлғаның рухани дамуы». III. Конкурс «2015-2017 жылдарға арналған жалпы көлемі 19 млрд. Гранттық қаржыландыру»: 1. Жоба тақырыбының тақырыбы: «Білім беру үдерісіне аудармашы және саяхатшы құзыреттілігінің сервистік моделін енгізудің стратегия лары мен технологиялары». Жоба мерзімінің басталуы және аяқталуы: 01.04.2015 – 31.12.2017. Жобадағы рөлі: аға ғылыми қызметкер. 2. Жоба тақырыбы: «Білім беру кеңістігінде жеке тұлғаны адамгершілікке тәрбиелеудегі әлеуметтік-мәдени-танымдық, синергетикалық және тұлғалық-бағдарлы тәсілдер». Басталуы: 1.01 2015 ж, аяқталуы: 31.12.2017 ж. Жобадағы рөлі: аға ғылыми қызметкер. 3. Жоба тақырыбы: «Рухани-адамгершілік және әлеуметтік факторлар: Қазақстан Республикасындағы тастанды балалар мәселесін шешу жолдары». Басталуы: 01.04.2015 ж. - 31.12.2017 аяқталады. |
-Кеңесшілік |
2011-2015 жылдары 18 магистрантқа кеңесшілік қызмет көрсетті: 1. Рақыш А.Р. Магистрлік диссертация тақырыбы: «М.Магавин зерттеулеріндегі хандық дәуір әдебиеті және оны оқыту әдістемесі», 2011 ж. 2. Маметова А.Т. Магистрлік диссертация тақырыбы: «Қазақ тіл біліміндегі мәтін лингвистикасының семантикалық және құрылымдық аспектілері», 2012 ж. 3. Ибраева Г.Б. Магистрлік диссертация тақырыбы: «С.Сейфуллиннің педагогикалық көзқарастарындағы тіл мәселесі», 2013 ж. 4. Капарова А. Магистрлік диссертация тақырыбы: «Мәтін арқылы сөйлеуді дамыту әдістері», 2013 ж. 5. Оралова Г. Магистрлік диссертация тақырыбы: «Мәтін лингвистикасының бағыттары мен теориялық-әдістемелік ерекшеліктері», 2013 ж. 6. Мұкушева А. Магистрлік диссертация тақырыбы: «Жоғары оқу орындарындағы тілдерді дамыту мәселелері», 2013 ж. 7. Шалабаева Г.А. Магистрлік диссертация тақырыбы: «Орыс тілді аудиторияларда студенттердің ауызша сөйлеуін дамыту», 2014 ж. 8. Қосдаурова Ж.Ж. Магистрлік диссертация тақырыбы: «Шағын жинақталған орта мектептерде қазақ тілін оқытудың тиімді әдістері», 2014 ж. 9. Шорманова Қ.Қ. Магистрлік диссертация тақырыбы: «Орта мектептерде хандық дәуір әдебиетін оқыту», 2014 ж. 10. Омарова С.Ж. Магистрлік диссертация тақырыбы: «Қазақ тілі сабағында мәтінмен жұмыс істеу әдістемесі», 2014 ж. 11. Досанова Б.Я. Магистрлік диссертация тақырыбы: «Латын графикасы негізінде сауат ашуды оқытудың ғылыми негіздері мен әдістемесі», 2014 ж. 12. Жұмабаева Қ.Б. Магистрлік диссертацияның тақырыбы: «М. Мақатаев өлеңдеріндегі лексикалық анафора мен эпифора», 2014 ж 13. Мажимова А.З. Магистрлік диссертация тақырыбы: «Әл-Фарабидің педагогикалық гуманистік көзқарастары және оқыту теориясының мәселелері», 2014 ж. 14. Баталиева А.С. Магистрлік диссертация тақырыбы: «Әдеби тіл нормасындағы сөйлеу әрекетіндегі сөздіктің қолданылуы», 2014 ж. 15. Рысбекова С.М. Магистрлік диссертация тақырыбы: «Проза жанрындағы адам және табиғат ұғымы», 2015 ж. 16. Жоламанова Т.Ж. Магистрлік диссертация тақырыбы: «Шәкәрім шығармаларындағы этнографиялық лексиканың лингвистикалық табиғаты», 2015 ж. 17. Шонғалова А.С. Магистрлік диссертация тақырыбы: «Студенттердің педагогикалық кәсіби білімін өзіндік жұмыс арқылы жетілдіру», 2015. 18. Раинбекова Г.С. Магистрлік жұмыстың тақырыбы: «С. Мұқанов шығармашылығының лингвистикалық табиғаты», 2015 ж. |
Педагогикалық қызметте тұлғаның зерттеушілік әрекеті қалай көрінеді? |
Зерттеу студенттерді оқытуда көрініс табады: I. Оқу-әдістемелік құралдар дайындалды, атап айтқанда, монография: 1. Қазақ әліпбиінің тарихы. Студенттер мен магистранттарға арналған оқулық. (қазақ тілінде), 2011 ж. Оқыту құралдары: 2. Білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысының тиімділігі мен нәтижелерін бағалау әдістемесі (орыс тілінде), 2014 ж. 3. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының өзекті мәселелері (орыс тілінде), 2014 ж. 4. Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарындағы тәрбие жұмысының аналитикалық есебі (орыс тілінде), 2014 ж. 5. Монография. Латын графикасы: тарих, бүгін, болашақ. (қазақ тілінде), 2015 ж. II. Досанова А.Ж жетекшілігімен шетел конференцияларында. Келесі студенттердің ғылыми мақалалары жарияланды: 1. Мақаш Н.Көптілділік – бүгінгі күннің талабы. «Орта мектеп жетістіктері - 2022» XVII халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары, 2022 жылғы 17 – 25 қараша: София. «Byal GRAD-BG.» - 172 с. 2. Ғалым А. Үндістан қазақстандық көзімен. «Мыңжылдықтар тоғысындағы ғылыми прогресс» XVII халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары, 2023 жылғы 22-30 мамыр: София. «Byal GRAD-BG.» 3. Хакимова А. Спорттық туризмнің түрлері. ХХ Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары DNY VĚDY 22-30 қаңтар 2023 ж. 3 том Прага «Білім және ғылым» баспасы 2023 ж. 4. Әбуева Р.Н. Қазақтар өміріндегі интернет байланысының дамуы. ХХ Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары Қасиетті ғылымдағы стратегиялық әрекеттер - 2023 07 - 15 маусым 2023 2 том Пржемысл ғылым және студиясы 2023 Қасиетті ғылымдағы стратегиялық әрекеттер - 202 3. 5. Weiskar D.O. Қазақстан әлемдік кеңістікте. «Киелі ғылымдардың стратегиялық зерттеулері-2023» ХХ халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары 07 |
Жұмыс тәжірибесі: - жалпы |
Жалпы тәжірибесі – 40 жыл, оның ішінде: - Есіл университетінің әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасы (Астана қ.) – доцент, 2022 ж. бүгінгі күнге дейін; - Астана университетінің гуманитарлық пәндер кафедрасы (Астана қ.) – доцент (2017 – 2021); - Тұран-Астана университетінің әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасы (Астана қ.) – доцент, (2009 – 2017); - Еуразия гуманитарлық институтының «Қазақ және орыс филологиясы» кафедрасы (Астана) – аға оқытушы. (2006 – 2009); Қарағанды облысының орта мектептерінде бастауыш сынып және қазақ тілі пәнінің мұғалімі (1984-2006). |
- Сарапшылық қызмет: |
Астана қаласындағы «Оқулық» орталығында сарапшы болып жұмыс істеп, келесі 6 оқулыққа сараптама жүргізді: - Қазақ әдебиеті. Р.Н. Нұрғали, А.Қ. Қалиев, Ж.А. Аймұханбетова, Қ.М. Байтанасова. 10 сынып. (2012) - Қазақ әдебиеті. Р.Н. Нұрғали, А.Қ. Қалиев, Ж.А. Аймұханбетова, Қ.М. Байтанасова. 10 сынып. (2012) - Қазақ әдебиеті энциклопедиясы. Қ.М.Байтанасова, Ж.А.Аймұханбетова. 10 сынып. (2012) - Қазақ әдебиетінің антологиясы. Ж.А. Аймұханбетова, К.М.Байтанасова. 10 сынып. (2012) - Қазақ әдебиетін әдістемелік оқыту. Ж.А. Аймұханбетова, К.М.Байтанасова. 10 сынып. (2012) - Қазақ әдебиетінен әдістемелік құрал. (WMB). Ж.А. Аймұханбетова, К.М.Байтанасова. 10 сынып. (2012) |
Жарияланымдар |
120-дан астам ғылыми еңбектер бар, оның ішіндегі негізгілері: Монография: 1. Латын графикасы: тарих, бүгін, болашақ. Тұран-Астана университеті, 170 б.- Астана, 2015 ж. Оқу құралы: 1. Қазақ әліпбиінің тарихы бакалавриат және магистранттарға арналған оқулық. «Тұран-Астана» университеті. – Астана, 2011. – 159 б. Оқу әдістемелік құралы: 1. Білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысының тиімділігі мен нәтижесін бағалау әдістемесі. - Астана: Тұран-Астана, 2014. -42 б. ISBN 978-601-214-197-9.\ Әдістемелік құрал Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің мемлекеттік тапсырысымен әзірленген. 2. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының өзекті мәселелері. – Астана: Тұран-Астана, 2014. – 85 б. ISBN 978-601-214-196-2 3. Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарындағы тәрбие жұмысы туралы аналитикалық есеп. - Астана: Тұран-Астана, 2014. -42 б. ISBN 978-601-214-195-5. \Әдістемелік құрал Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің мемлекеттік тапсырысымен әзірленген. 4. Ғибраты мол Ғасыр. Библиографиялық эссе. Студенттер мен магистранттарға арналған. - Нұр-Сұлтан: Өрнек баспас, 2021, - 206 б. Thomson REUTERS, SCOPUS дерекқорындағы негізгі мақалалар: 1.Forming of orthographic compenetce of studens-philologists. International Journal of Academic Research Part B: 2014, 6 (6). Р. 545-551. DOI:10 7813/2075-4124 2014 /6-6/B Library of Congress Classification LCB-6691 80 (Тhomson Reuters) 2.Оценочная категоризация нравственных понятий на основе оценочных предикатов «хорошо – плохо». Научный журнал. Вопросы когнитивной лингвистики. Импакт-фактор 0,3. ISSN 1812-3228. - Тамбов, 2015. №1. Scopus 3.О формировании когнитивно-коммуникативных дискурсивных свойств билингв. Научный журнал. Вопросы когнитивной лингвистики. Импакт-фактор 0,3. ISSN 1812-3228. -Тамбов, 2015. №3. Scopus 4.The Problem of Evaluative Categorization of Human Intelligence in Linguistic World Images. Іnternational journal of environ menttal & Science education 2016, NO. 9, 2635-2645 DOI: 10.12973 /ijese. 712 a SCOPUS Türkiye. 5.University Innovation Ecosystem as a Mechanism of Innovation Process Development. MEDWELL JOURNALS. THE SOCIAL SCIENCES. Year: 2016| Volume: 11 |Issue: 14 | Page No.: 3479-3483. ISSN: 1818-5800 (Print), Indexed in: SCOPUS. Sweden, С. -48-59. 6.The use of commu nication technologies to oppose political-religious terrorism as an etnococial devia tion in the contempo rary information-digital society. CENTRAL ASIA AND THE CAUCASUS CA&CC Press AB (Лулеа). ISSN: 1404-6091. Том 17. №2, 2016. SCOPUS Sweden, C. 54-61. 7. Interdisciplinary Approach to Understanding Literary Texts. International journal of environmental & science education. 2016, VOL. 11, NO. 10, 3615-3629. SCOPUS Türkiye. 8.The Social and Pedagogical Characteristics of a Future Teacher’s Readiness for Developing the Intellectual and Creative Potential of a Junior Schoolchild in the Heterogeneous Ethnic Environment. Pertanika journal of social sciences & Humanities. TOMHSON REUTERS, Malaysia. 2017. L. 11, NO. 10, 3615-3629 9. Integrative Competence Approach in Teaching Foreign Languages. ASTRA SALVENSIS, Revistă de istorie şi cultură. SCOPUS. Австралия. VI. 2018. Supplement NO. 1, p. 353-367. Australia |
Мүшелік: | «Ресей лингвистер мен когнитивтік ғалымдар қауымдастығы» атты Бүкілресейлік қоғамдық ұйымының мүшесі. (2012-2015). Тамбов, Ресей. |
Халықаралық тәжірибе: | нет |
- Басқарушылық | |
- Академиялық |
1. Бельгия, Брюссель. Еуропалық Одақ, Еуропалық Комиссия. Сертификат, 2016 ж 2. Бельгия, Брюссель. Левен университеті. Сертификат, 2016 ж 3. Германия, Ахен. Ахен университеті. Сертификат, 2017 ж 4. Нидерланды, Роттердам. Эразмус университеті. Сертификат, 2017 ж |
- Жеке тәжірибе |
11. Халықаралық басылым. Халықаралық редакциялық кеңес. Шаруашылық субъектісі: Волощук А.Н. Қызмет көрсету шарты № 11604. Украина, Киев, 02.06.2015 ж. 2. Халықаралық басылым. Халықаралық редакциялық кеңес. Шаруашылық субъектісі: Волощук А.Н. №11731 қызмет көрсету шарты. Украина, Киев, 13.03.2015 ж. |
Қосымша: |
1. ЖОО үздік оқытушысы – 2015 ж 2. Ғылымға қосқан үлесі үшін Астана қаласы әкімінің Құрмет грамотасы. 3. Тұран-Астана университеті ректорының алғысы, грамоталары. 4. Тарих және қоғамдық ғылымдар академиясы академигі 12.12.2012 ж. |